2010. április 19., hétfő

Zoom dich zu mir(L)

Hey Du!=)
Először is szeretném megköszönni Lexynek azokat a szívemet többször is megdobogtató gyönyörű szavakat. Ő ugyis érti♥
Ajjaj..:D úgy kiosztottam ma azt a csajt, akit tegnap érintettem. Ott szivózott és meg jól kioszottam meg a képébe basztam, hogy szőke kurva:D
A suli..tiszta unalmas volt..ma meg 7-ig tanultam, fürdés, aztán megcsináltam a bemutatóm föcire, meg frissítettem a Sergios oldalam és totál kivagyok..=/ Most meg mindjárt megyek Győzikét nézni xD akkora hülyeség, de legalább tudok nevetni :D
"Tudod, amikor mosolyogsz, az egész világ sokkal jobb hely, mint egyébként."
Hajni♥ holnap szétrúgjuk a csabi pi..áját :D köcsög hímringyó xD
És a végére pár sor tőlem nektek*-*
"Zoom dich zu mir
Ich zoom mich zu dir
Wir werden scheinen
Weit weg von hier
Durch Raum und Zeit
Zoom dich zu mir"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése