2010. április 20., kedd

Rajtunk múlik..

Hey Leute! Először is, aki szereti a TH-t és aki nem, az is olvassa el lécci. Szerintem ez egy jó dolog lenne, ha nem is jönne össze, de a remény velünk van. Én idén is biztos megyek, de nem Pestre, hanem a szombathelyire. Már idén lesz a 3. éve, hogy együtt tartjuk az augusztus 15-ét. Én kirakom, mert szerintem érdemes próbálkozni. És ha elolvassátok, rájöttök, hogy valójában sosem volt olyan szervezett és mindig Pesten volt a nagyobb durranás, de nem.. össze kell tartanunk. Úgy hogy, csak annyit kérek, hogy mindenki szánjon 2 percet az életéből arra, hogy elolvassa ezt a kis szöveget, amit a csajok megírtak.

ATTENTION!
Szereted a TOKIO HOTELt?
Ott voltál 2007. április 10-én? Igen?
Emlékszel, milyen volt látni őket?
Nem voltál? Szeretnéd átélni?
És hajlandó vagy tenni érte?

Sziasztok, mindenki!

Mivel tetszést nyert az ötlet, gondoltam valahol el kell kezdeni a szerveződést. Az oldal Tokio Hotel-rajongók számára készült, és egy fan-akció bonyolításával foglalkozik.
Sokat gondolkoztam azon, hogy a magyar akciók miért fuccsolnak be állíndóan... Majd arra a következtetésre jutottam, hogy a szervezetlenség miatt. Rossz volt a promó, kevesen tudtak róla, egy-egy ember feldobta a netre, és ennyi. És azon kezdtem el tűnődni, hogy mit tudtak a Tel Aviv-iak (javítsatok ki, de úgy emlékszem, ők gyűjtottek aláírást és lett TH-koncijuk), amit mi nem...
Aztán rájöttem, hogy egy jól megszervezett, nagyszabású akciót kell indítani, amit nem egy-egy ember szervezget, hanem egy országos kiterjedésű hálózat. Az is gond volt eddig, hogy mindet Pestre szerveztek, ahova azért nem mindenki tud eljutni olyan egyszerűen.
Ezen segíthetne az országos szervezkedés. Nem Pestre kellene mászkálni, hanem mondjuk megyeszékhelyekre. Könnyebb lenne megyénként egy-egy embert, kisebb csoportot beosztani, hogy vezessen le egy fan-találkozót, vagy rántson össze egy aláírásgyűjtést, mint Pestre felrángatni mindenkit. Persze mindenhol ugyanaz a rendszer, ugyanaz a papír lenne, csak tényleg a fanoknak lenne könnyebb. Én is egyszerűbben el jutok Zalaegerszegre, mint Pestre... A megyék illetékesei között pedig rendkívül szoros együttműködés kell, hogy legyen, hiszen alapvetően rajtuk áll minden. A jólműködő vállalatok is hasonló elven működnek.
Egy ilyen akció sok munkát és kitartást igényel, de ha összefogunk, bármi sikerülhet.
Első lépésként
várjuk olyan Tokio Hotel-rajongók jelentkezését, akik vállalják a szoros kapcsolattartást és a saját megyéjükben a rajongók összeszedését.

Jelentkezz e-mailben/msn-en ( inthepubliceye@hotmail.com ) from: http://www.th-attention.mlap.hu/
vagy írhatsz nekem is ha pesten lakol. ( kaulitz.fruzsina@gmail.com )

ha van oldalad akkor rakd ki és terjeszd tovább!!!!

A mai napom..hát..nem is tudom. Elég unalmas volt, de Hajni megint nagyon édes volt*-* " és nálunk is alszol?" tiszta édes volt*-* egyem a pici szívét ennek a cuncikának(LL) Az a köcsög gyerek megint nem jött, szerintem érzi, hogy nem viccelünk..de annak is meg annak a szőke ku.vának is nekiugrok előbb vagy utóbb. De nem vagyok egyedül, mert egyre többen mondják, hogy azt hiszik körülöttük forg a világ-.-" de..nem xD
Ma 20 percesbe csajokkal: Oli:"ott a repcsii:D" Nina: mindjárt ledogják nekem Biiillt*-*" -nagy röhögés- "Gyere bébii megfoglak:D(L)"by Nina. De jó volt..mennyit hülyültünk ezekkel a gumicucikkal(LL) Dalmus,Titi, Lina, Oli, Hajni & Nina(LLLLLLLL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése