2010. április 16., péntek

Rend+Nina??xD

Egy gyors kinézetcsere:D Szerintem egész jó lett:D
Egy fél órás takarítás és egy másfél órás rakodás után, itt vagyok. Igen, a legrosszabb tulajdonságom, hogy nagyon rendetlen vagyok. De..most megint összepakoltam:D Még egy kicsit tanulnom is kéne majd, de nagyon nincs kedvem(bár kinek van??)
Jajj, annyira várom már a nyarat*__* Hogy lássam a barátnőimet, akik Pesten vagy nem a közelemben laknak. Annyira jó lesz*-*
Tegnap megdicsért a kémiatanárom o.O Ez is fura xD Mert kihívott felelni, aztán mondtam, hogy nem tanultam semmit, és végülis egész jó voltam:D Aztán egyszer csak elkezdi, hogy jó nekem, mert egy nagyon jó eszű csaj vagyok, meg mindig tanultam és most ki tudom következtetni..o.O Hát..nem tom mit mondjak erre..:D Amúgy egész jó fej maga a tanár..csak néha gazos xD Mellesleg férfi..o.O
Hát megéltem a 2 hetet és a 3 napot. Igen, túléltem már ennyit, a konci óta. Már várom a következőt(LL)
Az ofőm meg valami ritka nagy állat-.-" hisztis p.csa:@ Szétbaszom egyszer a fejét..állandóan cseszeget meg minden..Most legutoljára az igazolásom miatt szólt be, mert hogy tudja, hogy nem beteg voltam, hanem koncin voltam..közöd bazd+? Egyszer megtépem a loboncád..-.-"
B-Kay(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése