2010. április 1., csütörtök

[30.03.2010.-Wien♥ Tokio Hotel konzert]♥

Na akkor kezdjük is az elején...
Kedd reggel 7-kor indultunk el Bécsbe. Útközben az egyik benzinkúton megálltunk és vettünk autópálya matricát. 9 óra körül értünk ki Bécsbe. Egy parkoló házban hagytuk a kocsit. Utána metróztunk a csarnokig.














Fél 11 körül mikor odaértünk, megláttuk a kígyózó sorban álló Nonseet és Szandrát. Anyuékkal megbeszéltük, hogy koncert után hol találkozunk meg stb. Beálltunk a csajokhoz a sorba majd üdvözöltük egymást. Szerencsénk volt, mert megismertünk 2 imádni való csajt: Lívit és Bettit. Az idő nagyon lassan telt. Azt hittem ott halok meg xD Közben Betti kért 6 alienfejet, ami ugye a fanakcióhoz kellett.

















Fél 2-ig még csak eltelt valahogy, de fél 2 után mintha soha nem akart volna este 6 óra lenni. Azt a 4 és fél órát már úgy szenvedtük végig. Közben voltak ilyen izék, akik mutogatták, hogy ezt csináljuk meg azt. Egyszer tök jó volt, mert volt helyünk is meg minden, mindenkit leültettek, miután raktak a kezére ilyen szalag szerűséget.














Aztán megint elkezdték, hogy álljunk fel meg minden, aztán utána már csak annyi helyünk volt, hogy a cipőm orrát el tudtam fordítani. Rohadt szar volt. Nonseeval meg Bettivel elmentünk wc-re, mikor hallottuk, hogy a srácok próbálnak*-* Legalábbis azt mondták xD Kb. 4 után valamikor elindult a tömeg és összepréselődtünk. Akkor megálltunk hirtelen, majd nemsokára megint megindultunk. akkor már csak úgy kaptam levegőt, ha felnéztem az égre. Végre eljött a 6 óra. Részletenként engedtek be minket. Mikor elindultunk mi, meg persze a mögöttünk lévő tömeg, akkor a két kordon közé úgy beszorítottak. Vagyis csak félig. A jobb térdemet nekinyomták a kordonnak, na akkor már kezdtem ideges lenni. Fájt már minden porcikám. Ráadásul a Szandra állt előttem és neki meg a táskája szorult be. Szerintem életemben nem küzdöttem ennyire, mint most. Miután végre kiszabadultunk rohantunk, mint valami őrültek. Megnézték a jegyeket, aztán a nőci letapizott mindenkit. Utána pedig 200-zal rohantunk. Vagy 3x ránk szóltak, hogy "langsam". Kb. 2 másodperce lelassítottunk aztán megint futottunk. Az ajtónál meg megálltunk, mert csak egy résnyire volt kinyitva.-.-" Mikor beértünk a koncert helyszínére, először elmentünk Georg oldalára, majd elmentünk Tomhoz, mert ott voltak a csajok. Már akkor volt vagy 3-4 sor. Mi is elfoglaltuk a helyünket. Fél 7 körül már benn voltunk. A koncert úgy 8 körül kezdődött. Elhúzták a hosszú függönyöket és megjelent az a hatalmas tojás*__* Mindenki sikítozott. Aztán elkezdődött a Komm. Mikor szétnyílott a tojás és megláttam Billt, azt hittem elsírom magam. Istenem..olyan gyönyörű volt*__* Megint sikerült levennie a lábamról. Előttem egy szőke nő állt, aztán folyamatosan énekeltem meg sikítoztam, a végén már befogta a fülét xD Az Alien-nél pedig mindenki magasra emelte azt a "pici" zöld lapját. A srácok nagyon aranyosan mosolyogtak*__* Végül az utolsó szám vége felé, ilyen pici szalag szerűségek hulltak.












Eszméletlen koncert volt. Koncert után pedig a hátsó kijárathoz mentünk. Elég sokan voltak már ott. Vártunk vártunk, de a srácok nem jöttek. Már több, mint egy órája ott álltunk. Közben összetalálkoztam Ancsival♥ *__* De szép volt az csaj(L) A végén már össze-vissza toltak minket hátrébb, bezzeg a szemben lévőkhöz hozzá sem nyúltak. Végül úgy döntöttünk, hogy nem várunk tovább. Anyuék vettek nekünk plakátot. Alkudoztak, aztán 2 €-ért adta nekik oda a faszi*-* Elbúcsuztunk a csajoktól, aztán metróztunk, majd a parkoló házhoz mentünk és elindultunk haza. Életem leggyönyörűbb napja volt. Köszönöm, hogy ott lehettem.♥ Szeretlek Bill Kaulitz♥ *__*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése