2009. november 13., péntek

Suli, buli+szeretlek van Brigii(LL)

Ez a hét is elment->szerencsére. Nem volt valami izgalmas, mert doga és felelés..-.-' Minden délután estig tanultam. Utálom, hogy minden tanár azt hiszi, hogy csak az ő órájára kell tanulni. Ezzel ki lehet idegelni. De..talán az egész hét folyamán, a mai buli volt a legjobb. Igen, már teljesen biztos vagyok benne. Most..pedig Anti Fitness Club-ot hallgatok. Egy kis nyugalom. Imádom az új CD-t.♥Más ölel át♥ Brigi♥
Az suliba leginkább én azt utálom, hogy számomra túl unalmas. Én eleve a változatos napokat szeretem. Szeretem a pörgős napokat. És itt meg mindig ugyanaz.. reggel felkelek, egész délelőtt a suliba punnyadok, utána hazajövök, kaja, aztán estig tanulás-.-' Meg esetleg néha edzés, amikor a tanulás mellett van időm menni. Meg ugye nekem egy héten 2x van edzésem, de ha 1 hónapba kb 2x ha eltudok menni. Már..nagyon hiányzik=( Pedig most voltam szerdán, de..nekem ez nagyon kevés. Tavaly is csak 2 edzés volt, de ott volt időm előre tanulni, mert hétfőn volt meg csütörtökön, a másik héten meg pénteken(és hétfőn). De..idén igen szarul van megcsinálva. Kedd-szerda..a legszarabb napok. A szerda még úgy ahogy elmegy, mert csütörtökre nem kell annyira sokat tanulnom, de nem mindig. De a kedd..szinte lehetetlen. Tudom, hogy az edzőnek is van dolga, de hát könyörgöm.. Szóval..kicsit nehéz, de..sport nélkül képtelen lennék élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése