2009. október 12., hétfő

Meine Lieblingsmusik

A mai napom nem volt valami érdekes. Hát..csak annyit tudok mondani, hogy az egyik (volt) barátnőm nagyon bunkó volt:S Bár, az az igazság, hogy a pénteki beszólása óta, nem lepődök meg rajta. Értitek..ő szólt be és még ő is sértődött meg.Kész..:S De..nem vártam tőle semmit. Ma már sokat gondolkodtam azon, hogy ha lesz időm, miről is írjak a blogomba. Így arra jutottam, hogy írok a kedvenc zenészeimről. Először is azzal kezdeném, hogy minden ember más és minden embernek más az ízlése. Elsőnek azt az együttest írom, akik számomra mindennél fontosabbak. Igen..a híres Tokio Hotel. Gondolom mindenki hallott már róluk. Tudjátok, Tőlük annyi mindent kaptam, amiről nem is tudnak. Mióta szeretem Őket, annyi barátot szereztem. És még sok-sok mindent. És az egésznek az a lényege, hogy azokat az embereket, akiket ezalatt az idő alatt megismertem, talán nem is ismerném őket, ha nem szeretném a TH-t. És bár tudom, hogy vannak akik nem szeretik Őket, de számomra Ők mindennél fontosabbak. Nem tudom mit csinálnák nélkülük. És a favoritom közülük Bill<3.> oldalra és mindent megtudhattok róla. Rengeteget tudnék róla mesélni, de..majd egy legközelebbi írásomba=).Aztán utánuk pedig jöhet a The Rasmus, Az Anti Fitness Club, a Metro Station és még Eminemet is bírom.Igazából, most nem szeretnék berakni mindenkitől egy-egy számot, ezért csak a youtube-t tudom ajánlani. És a végére itt egy idézet:
"
Hogyan csinálják ezt az emberek - félretenni minden félelmüket, és feltétel nélkül bízni valakiben, minden tökéletlenségük és félelmük ellenére?"
Stephenie Meyer:Twilight




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése