2009. november 21., szombat

Bad Boyz(LL)

Koppintás-.-"














Adam Lambert koppintja Billt?
Ezt utálom. Mikor valaki,nem hogy egyedi hajat és stb. találna ki, inkább koppint. Ezzel ki lehet idegelni. Nem bírom az ilyen embereket. Valahogy nem tudom megérteni, hogy ez mire jó. Arra, hogy elmondhatják róla az emberek, hogy koppint?? Mert, pl mikor én megláttam ezt a képet..uuh-.-" Pedig, még régebben egészen szerettem a CB, és még most is azért ha úgy van, meghallgatom a számaikat..de..ez most kiidegelt. Talán túl nagy drámát csinálok belőle, de..ezt nagyon nem bírom. Feleslegesnek tartom. Inkább legyen egyedi a stílusa+minden, és talán akkor még az emberek is jobban fogják bírni.

Aktuális Hangulat:jóó*.*
Aktuális Zene:David Guetta feat Akon-Sexy Chick<3

Most hangulatomat tekintve egész jóó*.* sőőőt=) Most néztem a Csillag Születiket, Horváth Tomi(L) és persze a Bad Boyz(LL) wááá..annyira jó volt..mégmégmégmégmég*.*
Ennyi jó pasit<33(LL)
Mint valami álomvilág*.* Csak nem rózsaszín..nem vagyok rózsaszín párti..nem utálom, csak nem a szívem csücske.
De..itt van róluk egy kép*.*(LL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése