2009. november 14., szombat

135♥

Jajjj..már csak 135 nap van a TH bécsi koncertjéig. Már..megőrülök. Mint ha soha nem jönne el az a nap. Ez..értelmes volt xD Minden nap arra a napra várok, hogy lássam azt az embert, akiért bármit megtennék. Valamint találkozni azzal a sok magyar fannal, akiket imádok♥ Út a menyország felé. Írisz♥ szorítok a haj miatt=) Így is gyönyörűű vagy, ugyhogy, nem tudom mit akarsz még xD imádlak te csaj♥=) Most néztem a Csillag Születiket, és Ádok Zoli énekelt benn. Nem szeretem, de most..nagyon jól nézett ki. Sokkal fiatalabbnak tűnt, valamint..soo sexy xD *csorognyála* =)
Na Írisz♥ segíthetsz nekem is hajat keresni=) változtatások pártján vagyok=)
mert..Neked jó az ízlésed=) imádlak kisnyuszii♥
Még 135..úristen..meghalok..én nem bírok ennyit várni..addig legalább talán tudok valamit alkotni a hajammal kapcsolatban..talán összejön xD
Na..lesek valami hajat..:P
Ami olyan nina stílusú..és..pont hozzá találták kixD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése