2010. július 11., vasárnap

OMG o.O

Hey Guys! Gecire régen írtam o.O Szégyelld magad Nina Stein! :D Az elmúlt időben nem írtam egy árva szót sem. Ez szégyen-.- Igazából nem is tudom miért nem..vagyis hát. Nézzük csak. Ugye 15-én lett vége a sulinak. Júniusban már javarészt az utolsó pár nap csak lazulás volt. Akkor utána tanévzáró. Közben az idő is kurva szar volt. 26-án megnyitottam a Justin Bieber-es oldalam. Akkor ugye mindennap frissítek és JB-ről áradatként kerülnek elő az infók. Akkor elég sokat császkálok barátokkal. és végül kedvem se nagyon volt írni. De most itt vagyok:D Amúgy..képzeljétek el, hogy a bravo régebbi számában, vagyis a június/júliusi számában (asszem:D) volt egy játék, aminél feltettek egy kérdést, és mailben kellett válaszolni rá. A nyeremény  egy David Guetta nagylemez volt. One Love<33 A kérdés annyi volt, hogy melyik országban született David. Én persze egyből, a cikk olvasása után, beléptem a freemailbe és a bravo címét bepötyögve+ a kért dolgokat, az üzenet részbe annyit írtam: "David Guetta Franciaországban született." A sorsolás július 5-én volt. Semmi értesítő, semmi. Így el is felejtettem már, és lemondtam arról a gyönyörűségről. Mígnem 9-én, vagyis pénteken az unokatesóm, adott egy értesítőt Linusnak, hogy valamit át kell vennem, ezért a postára kell mennem. Nekem akkor az volt az érzésem, hogy lehet mégiscsak összejön. Rá volt írva a papírra, hogy 2-4.ig lehet átvenni. 3-ra mentem, Linaa elkísért. Köszönöm cicám<3 Mikor átvettem,előtte kb. 120 000 papírt dedikáltam:D-.-" Aztán elkezdtem tapogatni, hátha érzem a körvonalát és megvolt. Felkiáltottam:" Ez CD!!" Utközben pedig kibontottam és akkor megpillantottam. Kurvára be voltam zsongva. Össze vissza üvöltöztem meg minden:D Eszméletlen boldog voltam/vagyok. Teljes életnagyságban és az ENYÉM! Köszönöm szépen<3 Talán másnak csak egy cd, de nekem ennél sokkal több. Tudjátok Guetta mániám van. Még életemben nem nyertem semmit, ezért nagyon köszönöm. Szeretlek David<33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése