2010. július 20., kedd

Díjözön:D

Kreatív oldal díj
Köszönet érte:Amelie, Nicole
5 dolog rólam:
-víz típusú csaj
-úgy gondolja, hogy a vidámpark az élet egyik legszebb ajándéka
-nőstény:D ha nem jöttél volna rá:P
-egy Justin Bieber-es oldal szerkesztője
-több, mint 2 éve kézizik

Akiknek küldöm:
-Betty
-Bajbee
-Lexy
-Nia
-Tibety














Hatalmas TH fan díj
Akiktől kaptam: Amelie, Lexy, Nicole.
Hát..le kellene írnom, hogy mit szeretek a fiúkban. Őszintén szólva, ezzel most megfogtatok. Szeretem azt, hogy amikor játszanak, akkor teljesen átadják magukat a zenének és a rajongóknak, a külvilágot pedig kizárják. Ilyenkor csak mi, a zene és természetesen ők léteznek. Már 5 éve az életem részévé váltak. Szeretem azt, hogy önmagukat tudják adni. Szeretem, hogy van egyéniségük, humorosak, lököttek. Nem is tudom mit írhatnék még. 3 éven keresztül Tom volt a legszimpatikusabb az együttesből, azonban egy szép augusztusi napon (2007) teljesen megváltoztak a gondolataim. Immáron kijelenthetem, hogy az idei évben lesz 2 éve, hogy Bill párti vagyok. Tényleg nem tudom..egyszerűen mindent szeretek bennük. És örökké hálás leszek nekik azért, hogy tettek valakivé és hogy ennyi ajándékkal megajándékoztak, amiről még csak nem is tudtam. Danke Schön <3
Akiknek küldöm:
-Bajbee
-Nia
-Betty
-Renee és Agnusdei










Kreatív fejléc díj:
Köszönet érte:Lexy
6 dolog rólam:
-nagyon boldoggá tettétek ezzel a sok díjjal
-a kispárnája nélkül nem tudna aludni
-szeret dalszöveget és verset írni
-ha beszól valaki neki, azt nem hagyja szó nélkül
-ha rájön az 5 perc, mindenkit fölrúgdos:D
-szinte minden étteremben néz magának ki valakit(pincér)

Akiknek küldöm(5):
-Amelie
-Nicole
-Bajbee
-Betty
-Nina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése