2010. január 30., szombat

Csak Bill és Sergio(L)

Az utóbbi 3-4 hónap teljesen lefáraszt. Annyit kell tanulnom mindig..Bár a félévi elég jó lett. 4.7 lett az átlagom*.* És már sokan mondták, hogy rengeteget változtam pozitív értelemben. És már én is észrevettem. Örülök neki, hogy mások mondták először, és így tudatosult bennem, hogy télleg változtam. Még 59 nap a konciig*.* ááá..jöjjön már el:D El sem hiszem, hogy nemsokára megyünk Bécsbe*.* Folyik az élet..Most azt akarják, hogy válasszak 2 srác közül, de én meg egyiket sem fogom választani, maradok a másik 2 hercegemnél. Ők meg azt csinálnak amit akarnak..xD Hirtelen mindenki begolyózott:D felőlem aztán rajonghatnak értem( többiek szavaival) engem egyikük sem érdekel. ennyi :D Nekem csak Bill♥ és Sergio♥Tiétek az életem*.*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése